ایران فیلم

The Greatest Gallery and Interesting Matter Cinema

ایران فیلم

The Greatest Gallery and Interesting Matter Cinema

چندخبر از سینما

چندخبر از سینما

همسر نیکول کیدمن بالاخره به خانه بازگشت

نیکول کیدمن و کیت اربانکیت اربان خواننده سبک کانتری و همسر نیکول کیدمن بلا خره دوران ترک اعتیاد خود را با هر زحمتی که بود به پایان رساند و به آغوش خانواده و همسرش باز گشت.
این خواننده و نیکول کیدمن همسر وی در مهمانی گلدن گلاب درحالی که چهرشان غرق در خنده و شادی بود دیده شدند.
سخنگوی اربان بیان داشت که این خواننده دوره ترک اعتیاد به مشروب را با موفقیت به پایان رسانده است و به زودی به دنیای حرفه ای موسیقی باز خواهد گشت.
اربان به زودی برای تبلیغ آلبوم جدید خود راهی آلمان می شود و نیکول کیدمن او را در این سفر همراهی خواهد کرد.
اربان 39 ساله در ماه اکتبر بعد از برگزاری مراسم ازدواجش به این مرکز رفت و با هر زحمتی که بود خود را از شر اعتیاد خلاص کرد. او در حال حاضر موظف است هر ماه یک بار در جلسات روانپزشکی این مرکز شرکت کند تا احتمال از سر گیری این عادت از سرش بیافتد.

 

 فحاشی کامرون دیاز و جاستین تیم برلیک در حضور دیگران

 کامرون دیاز و جاستینجدایی دو طرفه کامرون دیاز و جاستین تیم برلیک روز گذشته وارد بدترین مرحله خود شد زیرا این زوج بعد از اتمام مراسم گولدن گلاب در معرض مردم با هم درگیری لفظی پیدا کردند و به فحاشی پرداختند.
این دو هفته گذشته در گفتگویی مشترک بیان داشتند که رابطه آن ها بعد از گذشت 4 سال با تفاهم و دوستی به پایان رسیده است.
این دو در این مهمانی با هم بسیار مودبانه صحبت کردند و به جوک های همدیگر خندیدند و وانمود کردند که همه چیز در نهایت خوبی است.
اما هنگامی که دیاز در هتل پریستون ویل شایر به تیم برلیک نزدیک شد و صحبت او را با جسیکا بیل قطع کرد اوضاع رنگ دیگری به خود گرفت.
مجله مردم بیان داشت که بیل در این لحظه خود را کنار کشید و دیاز و تیم برلیک شروع به فحاشی به همدیگر کردند و زمانی که دعوای آن ها به پایان رسید دیاز مهمانی را ترک کرد.

 

 

 آتش بست موقت براد پیت ،جنیفر آنیستن و کانتری کاکس!!

جنیفر آنیستون و برد پیتکانتری کاکس دوست صمیمی جنیفر آنیستن و براد پیت شوهر سابق او بعد از صحبت در جشنواره گلدن گلاب با هم به طور موقت صلح کردند.
کاکس و دیوید آرکوئت دوستان صمیمی این زوج در طول ازدواجشان بودند و آرکوئت در برنامه رادیویی هوارد اشترن در هفته گذشته صحبت های زیادی کرد.
آرکوئت در این برنامه گفت :" زمانی که ازدواج براد پیت و آنیستن به پایان رسید ما بسیار ناراحت شدیم. من براد را دوست دارم . او مرد فوق العاده ای است.
او با رفتار خود قلب آنیستن را شکست ولی خوب خودتان که خیلی مسائل را بهتر می دانید...."
کاکس و آرکوئت در این جشنواره براد پیت را در بالکنی که برای سیگاریها معین شده بود ملاقات کردند . پیت بسیار صمیمانه آن ها را در آغوش کشید و گفت :" بچه ها سلام از دیدنتان خوشحالم."
آن سه در مورد فرزندان پیت با هم گپ زدند. جولی که در فاصله چند قدمی آن ها ایستاده بود بالاخره با تردید جلو آمد و با آن ها سلام و علیک کرد و بعد با پیت به مهمانی بازگشت.

 

 

 

 

بریتنی اسپیرز و هیلتون به تیپ هم زدندبریتنی و پاریس هیلتون

پاریس هیلتون و بریتنی اسپیرز که به طور ناگهانی با هم حسابی صمیمی شدند طبق اظهارات یکی از دوستان هیلتون به رابطه کوتاه مدت خود پایان دادند.
این دو هنرپیشه و خواننده بلوند بعد از جدایی بریتنی از کوین فدرلین مرتب در کلوپ های شبانه مشغول عیش و نوش دیده شدند.
با این وجود مدیر امور هنری بریتنی او را به خاطر رفتار های ناهنجارش توبیخ کرد و زمانی که عکسهای بریتنی که او را در شرایط بسیار بد و مستهجن نشان می داد در بازار پخش شد او را مجبور به پایان دادن رابطه خود با هیلتون کرد.
در حال حاضر بریتنی رابطه خود با ریچارد لانگر که یک مانکن استرالیایی است را تایید کرده و گفته است که با او قصد ازدواج دارد.
به نظر نمی رسد که جدایی بریتنی از شوهرش او را افسرده کرده باشد زیرا او تا چندی پیش هر شب با یک مرد به خوش گذرانی می رفت.

 

اسباب کشی جولی و براد پیت به نیو اورلئان

 آنجلینا جولی و براد پیت برای خلاص شدن از شر رسانه هایی که هر روزه آن ها زیر ذره بین قرار داده اند به نیو اورلئان اسباب کشی کردند.
پیت در حال حاضر مشغول ضبط فیلم " مورد مشکوک بنیامین باتن " در لوئیزانا است . جولی و پیت به طور مشترک خانه ای در قسمت فرانسوی نشین این شهر خریداری کرده اند. این خانه بسیار تاریخی و مجلل می باشد.
جولی با تایید خبر اسباب کشی خود در مصاحبه با مجله " آمریکای هفتگی " گفت :" ما عاشق نیو اورلئان هستیم. بچه ها می توانند در آرامش به مدرسه بروند و از جنجال های مخرب هالیوود دور باشند."
جولی قبول کرده است تا زمانی که فیلم برداری براد پیت تمام نشده تمام وقت از فرزندانشان مراقبت کند. این زوج هنرمند دو فرزند خوانده به نام های مدکس 5 ساله ، زهرا 2 ساله و یک دختر خونی به نام شیلوه دارند.
یک منبع موثق بیان داشت :" جولی دوست دارد مادر بسیار صمیمی با بچه هایش باشد بنابراین او ساعت ها با آن ها بازی می کند."
یکی دیگر از دلایل اسباب کشی جولی و پیت به نیو اورلئان جلب کردن توجه ها به این منطقه آسیب دیده از طوفان و دریافت کمک مالی برای مردم این منطقه است.

پسر آن نیکول اسمیت نبش قبر می شود


 مادر آن نیکول اسمیت قصد دارد جسد دانیل نوه اش را از گور خارج کند و آن را از باهاماس به تگزاس منتقل کند تا در کنار دخترش به خاک سپرده شود.
هوارد کی استرن وکیل اسمیت و مادر او در حال حاضر نبرد سختی را در مورد محل خاکسپاری اسمیت آغاز کرده اند.
دادگاه این پرونده که وقت بسیار زیادی را به آن اختصاص داده است در جلسه روز گذشته بیان داشت که بهترین راه حل این دعوا توافق استرن و آرتور ویرژی مادر اسمیت با یکدیگر در مورد محل تدفین می باشد.
در حال حاضر بزرگترین مشکلی که وجود دارد تجزیه شدن بدن اسمیت می باشد.
افسر پزشک قانونی روز گذشته در جلسه دادگاه اعلام کرد بدن اسمیت بسیار سریع تر از آنچه انتظار می رفت در حال فاسد شدن است و اگر تدفین را بیش تر از این به تعویق بیاندازند کسی از بوی بد مرده نمی تواند در مراسم خاکسپاری شرکت کند.
قاضی پرونده بیان داشت تا آخر هفته آینده تصمیم نهایی را در مورد محل خاکسپاری اسمیت خواهد گرفت.
 

استرن وکیل سابق " آن نیکول اسمیت " ادعا دارد معشوقه سابقش دوست داشت در کنار پسرش در باهاماس به خاک سپرده شود. از طرف دیگر با توجه به اسناد موجود او در گورستانی که پسرش در آن دفن است دو قبر خریداری کرده است.
با این وجود مادر اسمیت قصد دارد دخترش را در تگزاس در کنار خانواده اش به خاک بسپرد و برای فعلیت بخشیدن به آرزوی دخترش می خواهد جسد دانیل را به تگزاس منتقل کند.

 

حمایت ویتنامی ها از آنجلینا جولی

 

با توجه به لطفی که ویتنامی ها به آنجلینا جولی دارند روند پذیرش یک فرزند خوانده جدید برای جولی بسیار تسریع شده است و او می تواند فرزند خوانده ویتنامی خود را در ماه می به خانه بیاورد.
آنجلینا جولی" وو داک لانگ " مسئول حضانت کودکان قاره آسیا بیان داشت به علت این که جولی در سفر قبل خود به این کشور فرزند مورد علاقه اش را بر گزیده بود روند این حضانت بسیار سریع تر از معمول قابل انجام است.
او افزود :" به احتمال زیاد خانم جولی ظرف سه ماه آینده قادر خواهند بود فرزند خوانده خود را به خانه ببرد. این تاریخ یک ماه زودتر از زمانی است که ما تخمین میزدیم.
" فرزند جولی اکنون 4 الی 5 ساله است و در یک یتیم خانه زندگی می کند." هنرپیشه فیلم " مهاجم معبد " از طریق سازمانی آمریکایی برگه های این حضانت را امضا کرد و سه ماه پیش سرپرستی این کودک را خواستار شد.

 

 

تلاش شوهران سابق بریتنی برای نجات او

جاستین تیم برلیک و کوین فدرلین تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا هر طور که شده بریتنی اسپیرز کمک کنند تا بر مشکلاتش فائق شود.
تیم برلیک نامزد سابق بریتنی علاوه بر این که مرتب با بریتنی تماس می گیرد و به وی قوت قلب می بریتنی و جاستیندهد به او پیشنهاد یک همکاری و ضبط یک آلبوم مشترک را داده است.
تیم برلیک تا مدتها نامزد بریتنی بود اما بعد از آن که کوین فدرلین عاشق بریتنی شد او به رابطه خود با این خواننده پاپ پایان داد.
این خواننده رپ در گفت و گوی با برنامه ای تلویزیونی بیان داشت :" من کاملا دردی را که بریتنی در سینه دارد درک می کنم و ناراحتی او باعث بر هم خوردن آرامش من شده است.
من از آن دسته آدم هایی هستم که تلاش دارند دنیا را نجات بدهند. من دوست دارم به بریتنی کمک کنم تا بر مشکلاتش فائق بیاید و با دادن این پیشنهاد قصد دارم راه را برای ورود مجدد او به میان مردم فراهم کنم."
تیم برلیک برای ضبط این اثر به فدرلین هم پیشنهاد همکاری داده تا هر سه با کنار گذاشتن اختلافات گذشته بار دیگر با هم دوستان خوب و صمیم شوند. 

 

 بریتنی دچار افسردگی بعد از زایمان

بریتنی و بچه اشبریتنی اسپیرز خواننده پاپ که به تازگی دردسرهای زیادی برای خود و خانواده اش درست کرده بیان داشت او نیاز به ترک اعتیاد به مواد و الکل ندارد بلکه مشکل او افسردگی بعد از زایمان می باشد.
خواننده ترانه " زهر آگین " در حال حاضر در مرکز ترک اعتیادی در کالیفرنیا به سر می برد و از این که دوستان و اعضا خانواده اش مرتب با دادن نصیحت های اشتباه باعث آزار او می شوند حسابی عصبانی است.
یک منبع به مجله " یو اس ویکلی " بیان داشت :" بریتنی بر این باور است که از افسردگی بعد از زایمان رنج می برد و درمان اعتیاد راه حل مناسبی برای حل شدن مشکلات او نمی باشد.
" او از دست خانواده اش حسابی عصبانی است و قصد دارد حساب کسانی که او را متقاعد کردند به این مرکز بیاید را برسد.
" بریتنی فکر می کند نزدیکانش به وی نارو زده اند."
اسپیرز در 21 فوریه بعد از ماه ها تلاش برای ترک اعتیاد به این مرکز ترک اعتیاد در مالیبو کالیفرنیا رفت.
پزشکان این مرکز حسابی نگران حال بریتنی هستند. به اعتقاد آن ها او دچار شوک بدی شده است و در وضعیت مناسبی قرار ندارد.
این خواننده 25 ساله مشکلات بسیار زیادی را در این مرکز به وجود آورده و رفتار وی به اعتقاد مسئولین آن جا غیر قابل تحمل است.

 

حمایت خانواده کوین فدرلین از بریتنی اسپیرز

خانواده بریتنی اسپیرز و کوین فدرلین با هم متحد شده اند تا به این خواننده پاپ کمک کنند تا با مشکل ترک اعتیادش کنار بیاید و بتواند مجددا به زندگی گذشته خود بازگردد.
این خواننده ماه گذشته به مرکز ترک اعتیادی در کالیفرنیا رفت و بحران هایی که ایجاد کرد باعث نزدیکی این دو خانواده شد.
خانواده این دو خواننده در تلاش هستند تا به زندگی از هم پاشیده فرزندان خود سرو سامان بدهند و از دو پسر آن ها مراقبت کنند.
مادر کوین و بریتنی در طول زمانی که وظیفه مراقبت از دو پسر 18و6 ماهه بریتنی را بر عهده دارند بسیار با هم نزدیک و صمیم شده اند و قصد دارند فرزندانشان را قانع کنند تا به جای جدایی بار دیگر زندگی مشترکشان را در کنار یک دیگر آغاز کنند.
یکی از خویشاوندان بریتنی بیان دشت :" با وجود اختلاف فرهنگی شدید بین این دو خانواده مشکل بریتنی باعث شد آن ها تمام اختلافات خود را کنار بگذارند و به هم کمک کنند تا این خواننده را بار دیگر به زندگی عادیش باز گردانند."

پدر جدید دیگر برای دختر آن نیکول اسمیت

" او جی سیمپسون " بیان داشت که این احتمال که او نیز پدر دختر آن نیکول اسمیت باشد وجود دارد.
این ستاره فوتبال که در فیلم " اسلحه بی غلاف " در سال 1994 در کنار اسمیت ایفای نقش کرد مایل است نام وی به جرگه دیگر افرادی که مدعی هستند دانیلین دختر آن ها است اضافه شود.
لاری باریکهد ، هوارد کی استرن و فدریک ون آنهالت در حال حاضر سه رقیب سرسخت در گرفتن حضانت دختر اسمیت می باشند.
این فوتبالیست 59 ساله به احتمال زیاد برای افزایش شهرتش چنین ادعایی کرده است.
یکی از دوستان نزدیک او گفت :" سیمپسون فکر می کند که این ادعا مانند انداختن تیری در تاریکی است. با وجود این که او سالها با اسمیت رابطه نداشته اما قصد دارد در این بخت آزمایی شانسش را امتحان کند."

به هم خوردن عروسی الیزابت هارلی

یکی از عروسی های متعدد الیزابت هارلی در هند با مداخله پلیس به پایان رسید.
نیروهای پلیس پس از دریافت تلفن های متعدد که حاکی از اعتراض ساکنین محل برگزاری جشن بود خود را به مکان عروسی رساندند و بیان داشتند که همسایه ها از صدای بلند موسیقی این مراسم در عذاب هستند.
الیزابت هارلی و آرون نایار همسر وی در حال برگزاری مراسم متعدد ازدواج خود هستند. آن ها به رسم هندی ها به جای یک عروسی چندین جشن را در روزهای مختلف بر پا می کنند.
اولین ازدواج رسمی این دو در انگلستان به ثبت رسید و بعد از آن هارلی هر روز لباس های متعدد عروسی به تن می کند و در جشن هایی که خانواده ثروتمند همسرش برایش برپا می کنند حضور می یابد.
مراسم ازدواج شب گذشته هارلی در ساعت 10:30 صبح آغاز شد و صدای رقص و آواز تا حدود نیمه شب ادامه داشت. همسایه ها که از صدای بلند موسیقی در عذاب بودند با پلیس تماس گرفتند و خواستار به اتمام رسیدن این جشن شدند.
زمانی که پلیس به محل حادثه رسید وسایل موسیقی را ضبط کرد و این خانواده را برای نقض قوانین و بر هم زدن آرامش دیگران جریمه سنگینی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد